Tuesday, July 26, 2005

X: 4U - New site/ny side

My study year in Australia came to a physical close on June 20th. Hence, so will the updates on this web page "Dre Down Under". But the memories, friendships, and opportunities and will to return will keep on living. And so will I. Starting in August, I'll be a master student in media studies at the University of Oslo (Norway). From now on, my site Mastermind is where you'll find my thoughts, crazy ideas, lame humour and many pictures.

Oslo will be far away for many of you, but I will be there 4 u. All you need to do with the address from this one is to add "4u" at the end of sindre.

Just like this: http://sindre4u.blogspot.com

I did not care to change server or template provider, so you will recognize the set up immediately.

Finally, I wish to thank all the regular visitors of this site and naturally all the magnificent people I met in Australia the last two semesters.

My love and prayers to all of you!

---

Mitt studieår i Australia tok fysisk slutt 20. juni. Slutt blir det også med oppdateringer på denne hjemmesiden; Dre Down Under. Men minnene, vennskapene, og mulighetene og viljen til å returnere vil leve videre. Det akter også jeg å gjøre. Fra midtveis i august vil jeg være masterstudent i medievitenskap på Universitetet i Oslo. Fra nå av vil siden Mastermind være hvor du vil finne mine tanker, ville ideer, slappe humor og mine mange bilder.

Oslo er for mange langt unna, men jeg vil være her for dere. Får å komme til den nye siden er alt du behøver å trykke denne lenken eller legge til 4u (for you ( = for dere)) etter sindre. Altså: http://sindre4u.blogspot.com

Den nye siden har likt oppsett og server, slik at du vil kjenne deg igjen umiddelbart.

Til slutt vil jeg takke alle de faste leserne av denne siden og de fantastiske menneskene jeg møtte under mitt opphold i Australia det siste skoleåret.

Godtanker og bønner til alle sammen!

Search Engine Submission and Internet Marketing